צילינדר מומלץ לדלת רב בריח

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים צילינדר מומלץ לדלת רב בריח? הגעתם למקום הנכון! אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.
שחר המנעולן

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

צילינדר מומלץ לדלת רב בריח בדרך אליך.

צילינדר מומלץ לדלת רב בריח

החיפוש אחר צילינדר מומלץ לדלת רב בריח הוא מובן, כולנו רוצים לישון בשקט ללא כל דאגה, לצאת מהבית ללא חשש לפריצה ולהמשיך בהתנהלות רגועה גם כאשר אנחנו לא בבית. חשוב להדגיש, פורץ שנחוש לפרוץ את הדלת שלכם יצליח ולא משנה מהו מנגנון ההגנה שלכם. לכן, מבעד לצילינדר איכותי מומלץ להצטייד בעוד אמצעי הגנה כמו מצלמה, שער חשמלי וכד'.

כל זה תוך מחשבה סביבתית של תדירות הפריצות בשכונה שלכם. קיימים סוגים שונים של צילינדרים, חלקם מומלצים וחלקם פחות. בחירת צילינדר מומלץ בהחלט יכול לאפשר לכם לישון בשקט בלילה.  

מה זה צילינדר?

צילינדר הוא החלק הפנימי של המנעול, סוגי צילינדרים מעידים על רמות אבטחה שונות ובין היתר גם על מורכבות החלפת הצילינדר. הצילינדר הוא הרכיב אליו מוחדר המפתח בכניסה לבית ובדלתות פנים. יש הגדרה שונה לכל צילינדר בסדר מסוים כך שהזיזים מתאימים אך ורק למפתח המקורי. החלפת מנעול לעיתים מבולבלת עם החלפת צילינדר, בסופו של דבר מדובר על אותה עבודה. מה שקריטי ללקוח לדעת הוא על סוגי צילינדרים שונים ומה זה אומר בכלל. החלפת הצילינדרים כמובן שצריכה להתבצע על ידי מנעולן מקצועי.

סוגי צילינדרים:

קיימים סוגים שונים של צילינדרים המשתנים בהתאם לסוג הדלת. לדלתות רב בריח יש צילינדרים ייעודים, כמו כן גם למנעולי מולטילוק ועוד. ריכזנו עבורכם מספר צילינדרים מומלצים:

  1. צילינדר MT5 מולטילוק – צילינדר MT5 נחשב לבין הצילינדרים הפופולריים בקרב הקהל הישראלי. המפתח מוגן פטנט, ואילו הצילינדר עצמו מורכב פינים טלסקופיים. המחיר ביחס לאיכות אינו יקר אך הבעיה העיקרית היא שעקב הפופולריות של הצילינדר הוא מוכר היטב לפורצים.
  2. צילינדר לוקסיס – צילינדר לוקסיס שייך לחברת רב בריח הישראלית. לצילינדר זה מנגנון ייחודי בפני פריצות. הצילינדר מתאים בעיקר לדלתות רב-בריח ופלדלת. אופציה נוספת של החברה הוא צילינדר דינאמיק שנחשב לזול יותר ובעל קומבינציות ייחודיות. עם זאת, הוא נחשב ליותר סביר לפריצה מאשר צילינדר לוקסיס.
  3. צילינדר EPS – צילינדר EPS שייך לחברת קאבה ואווה. הצילינדר נחשב למבין הצילינדרים הבטיחותיים ביותר בשוק כיום. החיסרון היחיד הוא המחיר ביחס למחירי הצילנדרים בשוק ועם זאת, עדיין יש ביקוש רחב לצילינדר EPS.
  4. צילינדר חברת קאבה – הצילינדר של חברת קאבה מתאים גם לדלתות פנים אך נפוץ יותר לדלתות כניסה. הצילינדרים פחות פופולריים בארץ וזה מקנה יתרון משמעותי. מנגנון הנעילה של הצילינדר גבוה מהרגיל, הם נחשבים לבעלי בלאי נמוך וקשים לפריצה. 

קיימים ארבעה סוגי צילינדרים עיקריים. צילינדר פרופיל אירופאי הוא הפופולרי ביותר בארץ וסביר להניח שזהו הצילינדר שמותקן אצלכם בבית. הצילינדר מתאים לדלתות עץ ופלדלת כאחד. הסוג השני הוא צילינדר אובאלי. צורתו אליפטית והוא דק מאשר הצילינדר פרופיל אירופאי. הסוג השלישי הוא צילינדר מורטיס, צילינדר אמריקאי המתאים יותר לשימושים מסחריים. הצילינדר עגול ומגיע באורכים שונים בהתאם להזמנה. הסוג הרביעי והאחרון הוא צילינדר RIM. צילינדרים אלו נועדו למנעולים עיליים, הם בעלי לשונית נעילה ומתברגים באמצעות שני ברגים למנעול חיצוני. 

איזה צילינדר מומלץ לרב-בריח?

הבחירה שלנו לדלתות רב בריח הוא צילינדר MT5 מולטילוק. הסיבה לכך שבחרנו בדגם זה היא עקב העמידות של הצילינדר, יכולת ההגנה הרחבה ועלויות. ה-MT5 נחשב למונע פריצות שקטות, יש לו כרטיס שכפול והוא נחשב לצילינדר אמין. הצילינדר בנוי בצורה של פינים למעלה ולמטה ובעל טכנולוגיה מעולה. נוכל למצוא צילינדרים איכותיים ועמידים יותר כמו של חברת קאבה, אך המחירים יהיו בהתאם.