שירות מנעולן
אני אביחי המנעולן מחברת "אור מנעולנים", חברה ותיקה ומקצועית בתחום המנעולנות.
אצלנו לא מתפשרים על שירות הלקוחות! זה מבחינתי הדבר החשוב ביותר.
אנו בחברת "אור מנעולים" נותנים אחריות מלאה על כל עבודה שאנחנו מבצעים.
בשבילנו הלקוח הוא המשווק הטוב ביותר ורוב לקוחותינו מגיעים בעקבות המלצה של מישהו אחר ואנו אסירי תודה על כך.
לא כולם אוהבים לחזור אל הלקוח בעקבות תקלה ולשים לו מנעול מנעול חדש על חשבונם.
אנו בחברת אור מנעולים לא מסתכלים על הדברים האלה גם אם זה קורה בשעות חריגות ומאוחרות ואף בשבתות וחגים ולראיה מקרה שקרה:
הטלפון מצלצל בחג הפסח בשעה 3.00 לפנות בוקר והלקוח על הקו מספר לי בטון מעט מתנצל ומעט מאוכזב שהיינו אצלו לפני 10 חודשים והחלפנו לו את מנעול הצילינדר שבדלת הבית שלו, ועכשיו הוא חזר מטיול בחו"ל ולא מצליח להיכנס הביתה.
מיד הרגעתי אותו וציינתי שעם כל הרצון הטוב ולמרות שאנו משתמשים במוצרים איכותיים ומקוריים ממיטב החברות בארץ בעולם,
בכל זאת מדובר ברכיב מכני וכמו בכל רכיב מכני לעתים עלולות לקרות תקלות.
זה נדיר אך זה קורה.
לא שאלתי אותו יותר מדיי שאלות ואמרתי לו שתוך 20 דקות אני אצלו למרות השעה המאוחרת ולמרות שידעתי שאני הולך לשם על מנת לתת שירות נטו ולא לגבות אגורה אחת.
כשהגעתי הלקוח היה מאוד מופתע הוא לא היה בטוח שנגיע.
בלי שאלות מיותרות החלפתי לו את המנעול שהתקנו לו באחד חדש.
התנצלתי וברכתי אותו לשלום.
הוא היה מופתע מהשירות וההגינות והתעקש בכל כוחו לשלם לי לפחות עבור השירות בכל זאת מדובר בחג ובשעת לילה מאוחרת.
הסברתי לו שכסף זה לא הכל בחיים וחשוב לי שגם אם לקוח שלי עבר חוויה לא נעימה שלא כל כך בשליטתי, אני אעשה כל שבכוחי על מנת שירגיש טוב ובידיים טובות.
חזרתי הביתה שמח ולמחרת היום קיבלתי הודעה למכשיר הסלולרי וכך היה כתוב:
"לאביחי המנעולן שלום רב, תודה שלימדת אותי שיש גם אנשים טובים והוגנים בדרך שאפשר לשמוח עליהם. הגעת מאוחר בלילה בלי להתלונן ובלי לשאול שאלות והחלפת לי את המנעול שהתקלקל אם כי לא באשמתך,
אני ואשתי המומים מהשירות הסופר אדיב שאתה נותן ללקוחות שלך ונמליץ עליך בכל מקום אפשרי. יישר כוח!.."
חלק משירותיי כמנעולן אני גם צריך להתעורר מאוחר ב"שעות לא שעות" כדי לשרת אנשים כאלה וזה רבותי, שווה לי כל סכום שבעולם 🙂