פורץ רכבים במרכז

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים פורץ רכבים במרכז? הגעתם למקום הנכון! אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.
שחר המנעולן

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

פורץ רכבים במרכז בדרך אליך.

פורץ רכבים במרכז

עד 20 דקות ואנחנו אצלך

פורץ רכבים במרכז 24/7 זמין לשירותך. צוות מנעולנים מוסמכים על קטנועים, מגיעים אליכם תוך זמן קצר לפתוח לכם את הדלת.

אור מנעולים – האור שבקצה המנעול.

מחפשים פורץ רכבים במרכז? התפקיד של פורץ רכבים הוא מגוון, הוא יכול לתת לכם מענה תוך פרק זמן קצר בכל הנוגע לפריצת הרכב, פריצת חירום, החלפת קודם, שחזור מפתח, שכפול מפתח, החלפת שלט בלוטוס, החלפת סוויץ' ועוד פתרונות רבים.

כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע חשוב להדגיש, הבחירה חייבת להיות בהתבסס על סקר, בחינה של מוניטין ובדיקה האם בעל המקצוע באמת עונה לכל דרישות המקצוע מבחינת הסמכה, ניסיון ואמינות.

מהו פורץ רכבים ומה הגדרת התפקיד?

פורץ רכבים הוא בעל מקצוע שמטרתו לתת לכם מענה בכל מקרה של נעילת הרכב, המפתח נתקע בסוויץ' ואפילו מקרי חילוץ. בעל המקצוע הוא בעל הכשרה רחבה הכוללת גם פריצת רכבים, אבל גם הכרה מול כל סוגי מנגנוני הנעילה, הן לרכב והן לבית. פרוץ רכבים חייב להיות עם הסמכה, למרות שמבחינת אכיפה כל אחד יכול להציע את השירותים שלו, ואף אחד לא אוכף את מי שכן עבר הכשרה ומי שלא עבר הכשרה – בהמשך נסביר איך למצוא פורץ רכבים במרכז שעבר הסמכה.

התפקיד של פורץ רכבים במרכז הוא לתת לכם את המענה הזמין ביותר תוך פרק זמן קצר. חשבו על זה, אתם עכשיו קמים לעבודה ואין לכם מפתחות לרכב, הרכב ננעל אוטומטית, הקודן תקול או כל סיבה אחרת בגללה אתם לא יכולים להניע את הרכב. במקרים כאלה בעל המקצוע מגיע אליכם תוך פרק זמן שלא עולה על חצי שעה, גם כאשר מדובר על תקלה שנמצאת במרכז הארץ. כמובן, בזמן אמת בעל המקצוע יעדכן אתכם אם יוכל להגיע תוך חצי שעה או שהוא כרגע בקריאה אחרת.

פורץ רכבים במרכז או גרר?

רבים נוטים להתלבט בין הזמנת פורץ רכבים במרכז ובין גרר. נעשה לכם סדר, המחיר של גרר ברוב המקרים יהיה גבוה יותר מאשר פורץ מנעולים, מה שכן גם המחיר לא כולל תיקון ברוב המקרים. החיסרון המשמעותי של גרירת רכבים הוא שלוקח לגרר בין שעה וחצי לשלוש שעות להגיע אליכם – כאשר מדובר על גרר מטעם חברת הביטוח. אם תזמינו גרר פרטי תוכלו לראות זמני התחייבות יותר נמוכים. עם זאת, המטרה שלכם היא לפתור את הבעיה במקום ולא להמתין עד שבעל המקצוע יפנה את הרכב למוסך. לכן, הרבה יותר שימושי לקרוא לפורץ רכבים, שכן הוא יכול לפתור לכם את התקלה במקום כאשר לא מדובר בתקלה מחייבת מוסך.

כמה עולים שירותיו של פורץ רכבים במרכז?

המחיר אותו נשלם עבור השירות משתנה בהתאם לסוג התקלה. יש סוגים שונים של תקלות, יש מקרים בהם הקודן תקול, יש מקרים בהם המפתח נתקע בסוויץ וכן הלאה. כאשר אנחנו יודעים מה התקלה, אנחנו נוכל לתת מחיר ביחס למורכבות התקלה, חלפים, ציוד אותו נצטרך להביא ועוד. המחירים נעים בטווח של 250 ש"ח ועד 600 ש"ח למעט מקרים חריגים של החלפות מרובות. מה שכן, בקשו מבעל המקצוע לקבל את הצעת המחיר לפני שהוא מתחיל לבצע את העבודה – ככה תוכלו להימנע מעקיצות של בעלי מקצוע שאינם מנוסים.

יש לציין דבר נוסף, בכל תחום המנעולנות יש דבר שנקרא תעריף לילה, שבת וחג. כאשר אתם מבצעים קריאה לבעל מקצוע בשלוש בלילה, המחיר אותו תשלמו על השירות יהיה בשיעור של 150% יותר, כמו כן שבתות וחגים. חשוב להבין זאת לפני שאתם קוראים לבעל מקצוע, שכן יש תקלות שיכולות להמתין עד לשעות הבוקר.