טיפים לפני הזמנת מנעולן

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים טיפים לפני הזמנת מנעולן? הגעתם למקום הנכון! אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.
שחר המנעולן

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

טיפים לפני הזמנת מנעולן בדרך אליך.

טיפים לפני הזמנת מנעולן

הזמנת מנעולן נחשבת תחת שירותי חירום מכיוון שמנעולן מקצועי יגיע אליכם תוך פחות משעה, ברוב המקרים כאשר מדובר על מנעולן מקצועי גם ההגעה תהיה בקרב ה-20 דקות. עם זאת, לפני שאתם נכנסים לפאניקה ומזמינים מנעולן (בין אם מדובר על מנעולן רכב או דלת) חשוב להכיר כמה טיפים לבחירה חכמה של מנעולן וכמו כן, טיפים שיוכלו לסייע לכם להימנע מהקריאה בכלל.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן?

היצע המנעולנים רחב, קיימים היום לא מעט בעלי מקצוע בתחום המנעולנות, אך לא כולם באותה רמת הכשרה ומקצועיות. כדי לבחור את המנעולן הנכון יש מספר דברים שחשוב לבדוק:

  • תעודת יושר – תעודת יושר היא תעודה הניתנת על ידי משטרת ישראל והיא למעשה משקפת את המקצועיות של בעל המקצוע. רק מנעולן ללא עבר פלילי יכול להנפיק תעודת יושר. הצורך בתעודת יושר היא קריטית מכיוון שאין למעשה דבר כזה מנעולן מוסמך והמקצוע פתוח לכולם. עם זאת, תעודת יושר יכולה לגרום לכם לנחת.
  • מוניטין – היום ניתן לבדוק בקלות את המוניטין של בעל המקצוע באמצעות סקירה זריזה. בעל מקצוע מנוסה ומקצועי יחזיק באתר, חוות דעת ודירוג גולשים כדי לשקף את המקצועיות שלו. מבעד לכך, מנעולן עם מוניטין חיובי יודע להתנהל בצורה מקצועית בכך שהוא תחילה מבקש מכם סימני זיהוי. הצורך בסימני זיהוי קיים עקב פריצות של מנעולנים בשגגה לאחר שלא בעל הבית הוא זה שהזמין את הפורץ.
  • ציוד מקורי – ברוב המקרים המנעולן יחליף לכם חלפים כאלה ואחרים בדלת, לרוב יהיה מדובר על הצילינדר. כאשר בעל המקצוע מגיע על החלפים יש לוודא שמדובר על חלפים מתאימים לדלת הנוכחית שלכם ובנוסף, יש לוודא שכל החלפים מגיעים בקופסא סגורה. 

ככה לא תצטרכו להזמין מנעולן

עוד לפני שהגיעה התקלה, יש מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למנוע את הזמנת בעל המקצוע הבא:

  • שימון צילינדר – חשוב לתחזק את הדלת "ולהרגיש" אותה. קיימים סימני זיהוי שלמעשה מעידים על כך שהדלת שלכם דורשת שימון. כאשר הדלת כבר אינה נפתחת ונסגרת באופן חלק, המפתח אינו מסתובב באופן חלק, זה הזמן לשמן את הצילינדר והצירים.
  • ניקיון מפתח ובריח – רוב התקלות בצילינדר מתרחשות עקב חוסר היגיינה. הלכתם לים? המפתח שלכם מלא בחול? אל תכניסו אותו ככה לצילינדר אחרת הצילינדר נשחק. אותו דבר גם לגבי מים, כדי למנוע קורוזיה יש תמיד לוודא שהמפתח לא רטוב. כאשר מדובר על בריח רצפתי יש לוודא שהבריח שנמצא ברצפה נקי, פעמים רבות זאת התקלה.
  • כיוון צירים – אם הדלת שלכם לא נסגרת כמו שצריך יש לוודא שהצירים מכוונים. ככה תוכלו לחסוך הזמנה של מנעולן.
  • עבודות נוספות – כבר ביצעתם קריאה למנעולן? באותה פעימה מומלץ גם לבדוק דלתות נוספות בבית או תקלות כאלה ואחרות שאתם צריכים. ככה תחסכו עלות ביקור נוספת. הפעולות הנוספות שיכול לבצע בעל המקצוע הן: שכפול מפתח, שחזור מפתח, כיוון צירים, תיקון דלת ממ"ד וכן הלאה. 

כמה עולה ביקור מנעולן?

לפני שאתם מזמינים מנעולן יש לקחת בחשבון שהעלויות משתנות. המחיר עבור ביקור נע סביב ה-250 ש"ח, החלפת צילינדר תלוי בסוג הדלת ונע בין 250-600 ש"ח, לעיתים בדלתות כניסה המחירים יכולים להגיע גם ל-1,000 ש"ח. הדבר הקריטי ביותר הוא לדעת שהעלויות משתנות בהתאם לזמן הקריאה. שבתות, חגים ולילות יהיו בתעריף אחר בשיעור של 150%-200% מהמחיר המקורי.