מנעולן בגבעתיים

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים מנעולן בגבעתיים? הגעתם למקום הנכון!
אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

מנעולן יצאת צדיק

מנעולן מומלץ בגבעתיים בדרך אליך.

פורץ מנעולים בגבעתיים מוסמך ומורשה 24 שעות ביממה

מנעולן בגבעתיים ? מחפשים איש מקצוע אמין, בעל אישור עבודה ממשטרת ישראל שיגיע מהר לכל מקום בגבעתיים ובכל מרכז הארץ?
אני אביחי המנעולן, ואני האיש שאתם מחפשים.

עם כל ההסמכות הדרושות כולל תעודה ממשטרת ישראל, שירות מהיר עד 20 דקות מסיום השיחה לגבעתיים וכל אזור המרכז, וותק של מעל עשור בתחום, אני יכול להבטיח לכם שירות שלא תתחרטו עליו.

אני אביחי המנעולן מחברת אור מנעולים, ואני מנעולן עם וותק של מעל 10 שנים בכל תחום המנעולנות.

עם הזמן והניסיון שקיבלתי מעבודתי בתחום, אני יכול להבטיח לכם שירות שתהיו מרוצים ממנו ב100%.

אני בעל כל ההסמכות הדרושות בשביל לעסוק בתחום, כולל תעודה ממשטרת ישראל.
ובעל עבר והווה בשירות משטרת ישראל עצמה!

שירות אצלנו זה מקום ראשון

אצלנו באור מנעולים, הדבר שהכי חשוב לנו ובמחינתנו מקום ראשון בסדרי העדיפיות, זה שירות הלקוחות שלנו.

בתחום המנעולנות, הרבה מאוד מהטלפונים והפניות שאנחנו מקבלים הם קריאות חירום וקריאות לעזרה.
אנחנו מודעים למצב ולסכנות הקיימות בתחום הזה, ועל המקרים בהם חיים או של בני אדם נמצאים בידיים שלנו.

בדיוק מהסיבות האלה, אביחי מתחייב לעד 20 דקות הגעה מסיום השיחה לכל גבעתיים ואזור מרכז הארץ.
בנוסף לזמן ההגעה, פריצת המנעול או העבודה שאתם צריכים תעשה תעשה בזמן הקצר ביותר, בדרכים האיכותיות והיעילות ביותר, ללא פגע בשום רכוש ובעזרת הכלים החדישים והמתקדמים ביותר בתחום.

איך לבחור מנעולן אמין

כדי שלא נפגע משירותיו של איש מקצוע מזוייף, שמנסה לפגוע בנו בדרכים שונות כמו גביית כספים על תקלות שלא קיימות, התקנת מנעול כשיש לאיש המצקוע שכפול של המפתח ועוד הרבה מאוד מקרים שכולם היו שמחים להתרחק מהם כמה שיותר, חשוב מאוד לעשות את הדברים הבאים:
  • תבדקו אם איש המקצוע אותו אתם רוצים להזמין בעל אישור ממשטרת ישראל, ושאלו את זה בשיחת הטלפון.
  • שימו לב לטון הדיבור שלו בזמן שיחת הטלפון. אם יש לכם אפילו טיפת חשש שהוא מנסה לעבוד ולרמות אתכם, תעברו לאופציה הבאה. חבל לקחת סיכונים בתחום הזה.
  • בקשו הצעת מחיר לתיקון התקלה עוד בשיחת הטלפון כדי למנוע הפתעות אחרי שמבצעת העבודה שלשמה הזמנתם את איש המקצוע.
  • הסתכלו על המלצות באתר המנעולן ופידבק שקיבל מלקוחותיו.
זמן ההגעה של המנעולן אליכם הוא פרמטר חשוב במיוחד כאשר מדובר במקרה שאתם מחוץ לדלת ביתכם או מחכים ברחוב חשוב. אם תבחרו באביחי המנעולן, תקבלו גם מקצועיות בלתי מתפשרת וגם זמן הגעה קצר במיוחד. אביחי מבטיח להיות אצלכם תוך 20 דקות בלבד מרגע סיום השיחה איתו ולחלץ אתכם מהמצב הלא נעים אליו נקלעתם. תוך כמה זמן מרגע הקריאה למנעולן אביחי יגיע לעזרתנו? אביחי המנעולן מתחייב להגיע עד כ-20 דקות מרגע הקריאה על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר בגבעתיים.

איך אתם ממליצים לבחור מנעולן טוב בגבעתיים?

ישנם מספר פרמטרים אותם ניתן לבחון על מנת לדעת האם המנעולן שבחרנו הוא טוב ואמין כמו למשל- תעודת יושר ממשטרת ישראל, המנעולן יהיה מוכן לתת לכם הצעת מחיר בטלפון כך תוכלו להתכונן לתשלום ובדקו האם יש עליו המלצות ברחבי הרשת.

מנעולן בגבעתיים

השירותים שאני מציע:

  • פריצת דלתות של דירות
  • פריצת דלתות של בתים פרטיים
  • פתיחת דלת טרוקה ללא פריצה
  • פתיחת מכוניות ורכבים
  • פריצת מכוניות ורכבים
  • התקנת צילנדרים ומנגנונים בדלתות
  • התקנת מנעול כספת עליון לדלת פלדלת
  • ועוד

לבדיקה על על שירותים נוספים, הצעת מחיר לשירות מסויים ופרטים נוספים התקשרו:
053-356-9634

מנעולן בגבעתיים

אם אתם מחפשים מנעולן בגבעתיים סביר להניח שתתקלו בהיצע רחב. יש היום לא מעט מנעולנים ופורצי דלתות אשר יכולים לתת לכם מענה הולם, מנגד יש גם בעלי מקצוע שאין להם הכשרה כדי לעסוק בתחום ולרוב הם יגרמו ליותר נזק מאשר תועלת. על מנת שתוכלו למצוא מנעולן בגבעתיים העונה לדרישות של המקצוע, ריכזנו עבורכם מספר טיפים והסבר מפורט איך למצוא את בעל המקצוע המתאים.

איך בוחרים מנעולן בגבעתיים?

  1. ניסיון – הדבר החשוב ביותר במקצוע הזה הוא הניסיון. אנחנו נרצה למצוא בעל מקצוע שיש לו לפחות חמש שנות ניסיון בתחום המנעולנות. הניסיון מאפשר לבעל המקצוע לדעת כיצד להתמודד על תקלות מורכבות מבלי לפגוע בלקוח. לצערנו, יש לא מעט מקרים שבעלי מקצוע חסרי ניסיון שיכולים לפתור את התקלה בכמה פעולות פשוטות אך מקום הם גורמים לנזק – מה שמתגלם במחיר הסופי בסוף.
  2. תחום התמחות – מה תחום ההתמחות של בעל המקצוע? יש הבדל בין מנעולן ובין פורץ מנעולים. מנעולן הוא בעל הכשרה רחבה יותר שמונה מספר חודשים שבסופו ייבחן בעל המקצוע על כל הנלמד. מנגד, זמן ההסמכה של פורץ מנעולים הוא נמוך יותר מכיוון שתחום ההתמחות שלו צר בהשוואה למנעולן. המשפט החשוב שאתם צריכים לזכור הוא שמנעולן יכול לבצע עבודות של פורץ מנעולים, ואילו פורץ מנעולים לא יוכל לבצע עבודות של מנעולן.
  3. תעודת יושר – שימו לב, נתחיל ונאמר שפורץ מנעולים וגם מנעולן אינם חייבים להחזיק בתעודת יושר. עם זאת, תעודת יושר היא דבר קריטי מצידו של הלקוח. התעודה באה ללמד אותנו שבעל המקצוע ללא עבר פלילי. הסיבה לכך שרבים בוחרים כן לעשות תעודת יושר היא מכיוון שבעבר היו הרבה פריצות מטעם מנעולנים. בעל מקצוע ישר ומקצועי אפילו ייבחן אתכם לפני שהוא מבצע את העבודה ויבקש מכם להזדהות כדי לאמת את זהותכם ביחס לעבודה הנדרשת. 
  4. מחיר – בסופו של דבר מנעולן צריך להציע ללקוח מחירים הוגנים, אך יש להבדיל בין מחירים נמוכים משמעותית מטווח המחירים בתחום זה, לעומת מחירים סטנדרטיים. סביר להניח שבעל מקצוע עם ניסיון של עשר שנים ומעלה יגבה סכום גבוה מעט מהממוצע, אבל ככל שאתם רואים מחיר חשוד – זה הזמן שצריכה להידלק לכם נורה אדומה.  
  5.