מנעולן בקריית אונו

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים מנעולן בקריית אונו? הגעתם למקום הנכון!
אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.
שחר המנעולן

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

מנעולן מומלץ בקריית אונו בדרך אליך.

פורץ מנעולים בקריית אונו מחברת אור מנעולים בפריסה ארצית

מחפשים מנעולן שיהיה זמין אליכם ויגיע אליכם תוך 20 דקות? חברת אור מנעולים מציעה את שירותיה בפריסה ארצית. אם אתם מחפשים מנעולן בקריית אונו, בין אם מדובר על שירותי חילוץ או שירותים שאינם דחופים כדאי שתכירו את הדרך הנכונה ביותר לבחור את בעל המקצוע שיגיע אליכם. קיימים היום לא מעט מנעולנים בארץ, חלקם מציעים שירותים אדיבים ומקצועיים ומצד שני, חלקם כלל ללא הכשרה. המרדף אחרי מנעולן מקצועי מוצדק כדי להבטיח שאתם לא "שורפים" את הכסף שלכם לחינם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שירותי מנעולנות ובחירת מנעולן מקצועי.

מנעולן בקריית אונו - מידע חשוב עלינו

חברת אור מנעולים הינה חברה מקצועית לשירותי מנעולנות ברשות אביחי. החברה מעניקה שירותים בפריסה ארצית בהתאם לנהלים של איגוד המנעולנים ומבעד לכך, החברה דוגלת במתן שירות הולם ומהיר לכל לקוח, בין אם מדובר על לקוח פרטי או בית עסק. בחברה נוכל למצוא מנעולנים עם הכשרה מתאימה של מנעולנים ולא פורצי מנעולים. מבין שירותי החברה תמצאו פריצת דלתות לבית, החלפת צילינדר לדלתות כניסה, דלתות פנים, ממ"ד, שכפול מפתח, שחזור מפתח, התקנת מנעול ביומטרי, החלפת ידיות, פריצת דלת רכב, החלפת קודן, חילוץ מפתח תקוע, תיקון סוויץ', התקנת סורגים, התקנת דלתות זכוכית והרשימה עוד ארוכה. החברה מעניקה את שירותי למגזר הפרטי והעסקי כאחד. חברת אור עומדת על עקרונות מובהרים של מקצועיות, אמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח.

 

חשוב להדגיש, לפני כל פעם שאתם מזמינים בעל מקצוע יש מספר דברים שאתם חייבים לוודא. הדבר הראשון הוא בירור האם בעל המקצוע שעומד מולכם מוכר וחבר בארגון המנעולנים הישראלי. לצערנו, היום רבים עובדים ללא הכשרה כלל ולכן אין באמת ביטוח על כל נזק שנגרם. ארגון המנעולנים הארצי הוקם כדי לשמור על הלקוח, אין חובה באמת להחזיק ברישיון וכדי לוודא שבעל המקצוע מולכם באמת מוכשר לבצע את העבודה יש לברר שני דברים: שהוא חבר בארגון המנעולנים ושיש ברשותו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. גם תעודת יושר מטעם משטרת ישראל אינה חובה, אלא היא באה כדי לשמור על ביטחון הלקוח בפני גורמים שאינם כשירים לבצע עבודות מנעולנות. תעודת יושר באה לשקף שאותו אדם עובד עם הסמכה לכך והיעדר עבר פלילי.

מהם ההיתרונות של חברת אור מנעולים בקריית אונו

  1. זמינות – הדבר העיקרי שמאפיין מנעולן מקצועי היא הזמינות של בעל המקצוע. כאשר אדם נתקע מחוץ לרכב או לבית הוא לא רוצה להמתין כמה שעות עד לקבלת שירות, אלא רוצה לקבל את החילוץ תוך פרק זמן קצר. חברת אור מנעולים מבטיחה זמינות מלאה העונה להגדרה המקצועית – עד 20 דקות המתנה. במקרה בו החברה אינה תוכל להגיע אליכם עקב עבודות נוספות היא תציין זאת בפניכם ואת זמן ההמתנה הנוכחי.
  2. תעודת יושר – המנעולנים תחת חברת אור מנעולים עובדים אך ורק עם תעודת יושר. כפי שציינו, תעודת יושר לא באמת חובה מצד בעל המקצוע, אך בכל זאת מעניקה אסמכתת ביטחון ללקוח וזה מה שאנחנו רוצים שתרגישו.
  3. ניסיון – אחד הדברים שיכולים באמת להבטיח שירות מהיר, מקצועי וללא תקלות נלוות הוא ניסיון של בעל המקצוע. אצלנו תוכלו למצוא בעלי מקצוע עם ניסיון של יותר מ-5 שנים בתחום. בעלי מקצוע עם ניסיון אלו הם בעלי מקצוע שחוו את רוב התקלות הפופולריות ולכן יידעו לתפעל את התקלה בסגנון פריצה שקטה ולהבטיח את החזרה לשגרה תוך פרק זמן קצר.
  4. ציוד – הציוד איתו אנחנו עובדים הוא הציוד החדש ביותר בשוק. המטרה שלנו היא להתאים את עצמנו כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. הציוד שלנו כולל ציוד פריצה לרכב, ציוד פריצה למנגנוני נעילה ביומטריים, חלקי חילוף מקוריים ועוד.
  5. התאמה מלאה – ההכשרה שלנו היא ההכשרה הרחבה ביותר של מנעולנים ולכן, נוכל לתפעל תקלות מול כל סוגי הדלתות – כולל החלפת צילינדר, החלפת מנעולים, צירי דלת, ידיות, קודן, אינטרקום, דלתות זכוכית והרשימה עוד ארוכה.
  6. מחיר – המטרה שלנו היא להעניק לכם לא רק את השירות הטוב ביותר, אלא גם להעניק לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הנוח ביותר. המחיר ידוע מראש ואין שום הפתעות לאחר ביצוע העבודה.

מהם שירותי 24/7 שנוכל לספק לך

חברת אור מנעולים מעניקה שירותים 24/7. שירותים אלו ניתנים לאורך כל שעות היממה, כולל שבתות וחגים. המטרה שלנו היא לאפשר לכם להיכנס בבטחה הביתה ללא המתנה עד אור הבוקר. חשוב להדגיש, כמו כל שירות שניתן במסגרת חגים, שבתות ולילה, גם שירותי מנעולנות גובים סכום גבוה יותר עבור שירותים שניתנים במסגרת אותן שעות. המחיר אותו גובה כל מנעולן במסגרת אותן שעות עומד עד כ-150% מהמחיר הסטנדרטי לביצוע העבודה. לכן, אם אתם יכולים להמתין עד אור הבוקר ומדובר על תקלה שאינה דחופה נמליץ לכם להמתין. גם במהלך הלילה, החגים והשבתות זמני ההמתנה זהים ועומדים על כ-20 דקות.

אביחי מנעולן בפתח תקווה יגיע אליך במהירות בכל שעה ובכל יום. 

טיפים לשמירה:

  1. מפתח תקוע – אם המפתח נתקע לכם בתוך הדלת הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות הוא להזמין בעל מקצוע. אנחנו פוגשים לקוחות רבים שניסו לשחרר את המפתח באופן עצמאי ובכך שברו את המפתח בתוך הצילינדר. במקרים כאלה התקלה כבר מורכבת יותר ויש לשחזר את המפתח במקרה ואין מפתח רזרבי.
  2. ניקיון – השתדלו לנקות את המפתח שלכם במטלית לחה, במיוחד אחרי שביליתם בים או בכל מקום בו המפתח צובר אבק. ברגע בו המפתח צובר אבק או כל לכלוך אחר ונכנס לצילינדר ולאט לאט נוצר בלאי.
  3. התאמה – כאשר בעל מקצוע מגיע אליכם לצורך החלפה של צילינדר או כל חלק אחר ממנגנון הנעילה וודאו שמדובר על חלפים מקוריים.

צריכים מנעולן עכשיו? חייגו עכשיו ותוך 20 דקות אני אצלכם!
053-356-9634