מנעולן באור יהודה

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים מנעולן באור יהודה? הגעתם למקום הנכון!
אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.
שחר המנעולן

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

מנעולן מומלץ באור יהודה בדרך אליך.

פורץ מנעולים באור יהודה החל מ 99 ש"ח | המלצות בשפע

מנעולן באור יהודה החל מ 99 ש"ח היא כותרת מאוד מושכת, אך יש לבדוק מיהו בעל המקצוע שעומד מולכם לפני שאתם בוחרים בשירות זה. המחיר מתייחס לעלות הביקור עבור שירותים שאינם דורשים התקנה מיוחדת. כיום לא פשוט למצוא מנעולנים מקצועיים במחיר זה, אבל בשביל זה אנחנו כאן – ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת על שירותי מנעולן ואיך בוחרים מנעולן נכון באור יהודה.

מה תפקידו של מנעולן באור יהודה?

ההגדרה שרבים מכירים מתוקף תפקידו של מנעולן הוא לפרוץ דלתות, אך זאת לא בהכרח ההכשרה היחידה אלא מדובר על מקצוע הנוגע באופן עקיף וישיר על התקנת הדלת, פריצת דלת לרכב, התקנת מנעולים חכמים, פריצת כספות והרשימה עוד ארוכה. המטרה העיקרית של המנעולן הוא להעניק לכם את האפשרות לחזור הביתה בבטחה כאשר מנעול הרכב או מנעול הבית אינו תקין מכל סיבה שהיא.

במצב בו נתקעתם מחוץ לבית שלכם בכל שעה ביום, מנעולן מקצועי יגיע עד אליכם כדי לאפשר לכם להיכנס לבית בחזרה. גם במקרים בו נתקעתם עם הרכב, בפנים או מחוצה לו המנעולן מגיע עד אליכם. שימו לב, זמני ההגעה של מנעולן צריכים לענות לדרישות המקצוע ומגיעים לעד חצי שעה המתנה בכל מקום בו אתם נמצאים. כמובן, יש לבדוק האם האזור בו אתם נמצאים תקף לאזור בו בעל המקצוע מבצע את עבודותיו. מלבד לפריצה, מנעולן מקצועי מעניק לנו עוד מספר רב של שירותים:

מהם השירותים של מנעולן שיוכל לספק לך

  1. שכפול מפתח – אם אבד לכם מפתח אחד כמובן שתרצו לשכפל מפתח נוסף לצורך ביטחון. התפקיד של המנעולן כולל בשירותיו גם שכפול מפתח – כל מפתח שהוא.
  2. שחזור מפתח – זה אחד משירותיו הנפוצים של מנעולן. פעמים רבות אנו מגיעים ללקוחות כאשר מפתח הבית נשבר בתוך המנעול או מחוצה לו וזהו המפתח האחרון שיש ברשותם. במקרים כאלה אין צורך להחליף צילינדר כל עוד הצילינדר עושה את העבודה כראוי. על בעל המקצוע לשחזר את מבנה המפתח בהתאם למבנה הצילינדר, מדובר על שירות הדורש מקצועיות רבה אך כאשר אתם בוחרים מנעולן בצורה נכונה אין סיבה שלא יוכל לבצע את העבודות האלה.
  3. התקנת מנעול חכם – חושבים לחדש את הבית במנעול חכם המזהה אתכם על ידי תביעת אצבע? מבנה עין? זיהוי פנים? קודן? מנעולים חכמים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו והם מעניקים ביטחון רב בפני פורצים. רוב המנעולים החכמים מגיעים גם בתור תוספת למצלמות ביטחון. מנעולן מקצועי יתקין עבורכם מנעולים חכמים.
  4. החלפת צילינדר – החלפת צילינדר מתאימה בעיקר לדלתות ישנות אשר כבר הצילינדר קשה – נוכל לזהות זאת בסיבוב המפתח בצילינדר. המחיר אותו נשלם עבור החלפת צילינדר כמעט זהה לתיקון צילינדר ולכן נעדיף להחליף אחד. החלפת צילינדר צריכה להיות בהתאמה מוחלטת לדלת שלכם – בין אם מדובר על רב-בריח, פלדלת, מולטילוק, דלת עץ וכן הלאה.
  5. צירים – לעיתים הבעיה היא כלל לא במנעול, אלא בצירי הדלת. ייתכן וצירי הדלת זזו ממקומם או דורשים שימון. בעל המקצוע צריך לזהות את הבעיה ובהתאם לכך לפעול. סידור צירים מחדש אינה מטלה מורכבת ומחירה בהתאם.
שימו לב, השירות הניתן על ידי מנעולן מתאים גם לציבור הפרטי, גם לבעלי עסקים, משרדים וכן הלאה. השירות ניתן רק לאחר זיהוי של הלקוח (יש להר אות תעודת זהות, רישיון נהיגה או כל דבר אשר מהווה אסמכתא לבעל המקצוע שאכן הנכס בבעלותכם).

איך בוחרים מנעולן אמין באור יהודה?

  • תעודת יושר – מהי תעודת יושר? תעודת יושר היא תעודת הניתנת על ידי משטרת ישראל לאחר מבחנים מקיפים והיעדר עבר פלילי. בעיקרון, לא חובה למנעולנים להחזיק בתעודת יושר אך זה בהחלט דבר אשר מסייע ללקוח להבדיל בין מנעולן מקצועי ואחד שאינו מקצועי.
  • הסמכה – האם אותו בעל מקצוע שמגדיר את עצמו בתור מנעולן באמת עבר את ההכשרה המתאימה לכך? יש הבדל בין הסמכה של מנעולן ובין הסמכה של פורץ דלתות. אורך הקורס בעל פער משמעותי וכמו כן, הידע בעל פער משמעותי. לכן, כאשר אתם בוחרים במנעולן אל תהססו לבקש לראות תעודת הסמכה.
  • מוניטין – המוניטין של בעל מקצוע אמין הולך לפניו והכל נמצא היום ברשת. כדי לבדוק האם בעל המקצוע שאתם מעוניינים בו באמת מקצועי מומלץ לבדוק את האתר שלו, לראות חוות דעת עליו בגוגל אם יש, בפייסבוק וכן הלאה. המוניטין הוא גם דבר שעובר מפה לאוזן וניתן לבדוק את הכימיה שיש לכם עם בעל המקצוע כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

מה חשוב לדעת?

אחד הדברים שחשוב לדעת הוא בנוגע למחיר אותו תשלמו עבור השירות. מנעולן באור יהודה החל מ 79 ש"ח הוא מחיר הגיוני עבור ביקור. עם זאת, יש בעלי מקצוע שיחליטו להפתיע אתכם במחיר לאחר ביצוע העבודה וכבר משם אין נקודת חזור. לפני שבעל המקצוע מגיע אליכם ולפני שהוא מבצע את העבודה חשוב לשאול אותו מה המחיר הסופי. המחיר הסופי הוא דבר שניתן לדעת רק לאחר זיהוי התקלה. המחיר מושפע ממספר דברים, החל ממחיר הביקור של בעל המקצוע ועד לסוג החלפים שהיה בהם צורך.

 

מבעד לכך, מנעולן מקצועי הוא מנעולן שעובד מסביב לשעון לאורך כל שעות היממה. המחירון של מנעולנים (של כולם) משתנה בשעות שאינן שעות העבודה – שעות הלילה, חגים ושבתות. בזמנים אלו המחירים קופצים בשיעור של 150% ולעיתים גם ב-200%. לכן, לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע בשעות אלו חשוב שתכירו בעובדות ותדעו בדיוק כמה אתם עומדים לשלם.

האם מנעולנים באור יהודה אמינים ?

כמו בכל מקצוע ישנם בעלי מקצוע אמינים מאוד ויש נוכלים רבים, חלק עם כוונת זדון וחלק פשוט מנעולנים לא מקצועיים שעלולים להסב יותר נזק מתועלת, מה שזול עלול לעלות ביוקר.

מנעולן מקצועי ואמין כמו המנעולנים בחברת אור מנעולים יתנו לכם שירות טוב ואחראי במחיר אטרקטיבי ונוח.

ענף המנעולנות מתפתח בקצב מטורף בשנים האחרונות, 

ובגלל זה נכנסו למקצוע בשנים האחרונות אנשים לא מקצועיים ולא אמינים שתופסים טרמפ על הביקוש העצום וההצלחה היחסית הקלה בתחום בכל שעות היממה ובכל הארץ.

בגלל הסנריו הזה מנעולים רבים מציגים עצמם כמקצועיים למרות שאין להם את הניסיון והתעודות הנדרשות ולפעמים אפילו הם חסרי השכלה מתאימה ופועלים ללא אישור מהמשטרה !

עבודה של מקצוען אמין
פירוק צילינדר באור יהודה
יצאת צדיק בתחום המנעולנים רק בארה"ב
מנעולן באור יהודה 24
החלפת מנעול באור יהודה
החלפה של מנעול חדש

איגוד המנעולנים

חשוב מאוד לברר האם המנעולן שאותו אתם מזמינים הוא חבר בארגון המנעולנים הישראלי, הארגון הוקם לפני כמה שנים והוא מאגד בתוכו את המנעולנים הטובים האמינים והמקצועיים ביותר בתחום המנעולנות בארץ.

האיגוד לא יקבל לתוכו אדם לא מיומן ומקצועי או בעל עבר פלילי ולכן אם המנעולן הוא חבר בארגון זה כבר נותן לנו סוג של "ביטוח" שנותן השירות הוא אמין ומקצועי כי הארגון לא יקבל לתוכו אנשים לא טובים.

שירות 24 שעות

בעיות עם מנעולים או איבודי מפתחות תמיד תופסות אותנו בהפתעה בשעות לא שעות, לכן חשוב מאוד לקבל שירות 24 שעות ביום מהמנעולן שלכם.

אנחנו באור לוק זמינים אליכם בכל שעה ביממה, בכל יום בשבוע, עובדים תמיד גם בחגים וגם בשבתות, מוזמנים לפנות אלינו לכל בעיה ונדע לספק לכם את המנעולן האמין והמקצועי ביותר לפתור לכם את הבעיה.

איך אפשר לבחור מנעולן באור יהודה?

אם אתם גרים באור יהודה, כנראה שמתם לב שישנו גל רציני של פריצות לבתים ולבתי עסק.

 זאת הסיבה שאתם צריכים לבחור מנעולן באור יהודה שיתקין לכם מנעול איכותי, ככה תוכלו לקבל בחזרה את הרגשת הביטחון שלכם, הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על הבית שלכם, אתם לא רוצים שתהיה אצלכם פריצה רק כי לא השקעתם מספיק באבטחת הבית. 

אחרי ככלות הכול אתם רוצים לישון בבית שלכם בבטחה. רבים אומרים שאצלם זה לא יקרה ושאין סיבה לשדרג את אמצעי האבטחה בבית.

 אבל זוהי טעות נפוצה אבטחת הבית מתחילה מבחירת המנעול ומערכת האזעקה, אם תשקיעו במערכת אזעקה איכותית תוכלו למנוע את הפריצה הבאה. לא כדאי לחסוך על אמצעי האבטחה ובחירת המנעולן באור יהודה, עדיף להשקיע קצת יותר ולישון בראש שקט.

תחום התמחות

כפי שפירטנו קודם – מקצוע המנעולנות הוא רחב היקף, ובעל תחומי התמחות רבים, יש סוגים שונים של מנעולים כמו רב בריח ומולטילוק וכל מנעול הוא בעל תכונות ואופי שונים.

לא כל מנעולן שפורץ דלתות ידע להתעסק עם כספות ולא כל מנעולן של רכבים יודע להחליף מנעול רב בריח תקול, כדאי מאוד לברר עם בעל המקצוע האם הוא מכיר את סוג המנעול ומתמחה בו טרם הזמנתם אותו להגיע אליכם.

עוד בשיחה איתו, תקבלו הצעת מחיר נוחה מנעול תקול או מפתח שלא זז? שיחה אחת לאביחי המנעולן המקצועי וכבר תרגישו בידיים טובות יותר!

אביחי המנעולן יגיע אליכם תוך 20 דקות מרגע סיום השיחה איתו ויעניק לכם שירות מקצועי אמין ואיכותי.

ושווה לכל כיס.

אל תהססו ובחרו בטוב ביותר עבור אבטחת ביתכם- אביחי המנעולן.

אמצע הלילה, ונתקעתי מחוץ לביתי באור יהודה. האם זו תהיה שעה לגיטימית לבקש את שירותיו של אביחי המנעולן?

קודם כל, אם נתקעתם מחוץ לבית תדעו שלא משנה מה השעה, אתם צריכים בעל מקצוע. בדיוק בשביל מקרים כאלו אביחי המנעולן עובד 24/7. זה קורה לכולם, וזה לא יוצר שום בעיה, תרגישו בנוח להתקשר.

האם ניתן לסמוך על כל מנעולן באור יהודה?

קודם כל התשובה שלנו היא לא, כמו בכל מקצוע קיימים אלו שירמו אתכם ובתחום כמו של המנעולנים שהוא תחום מאוד פרוץ מומלץ להזמין מישהו אמין שמכרים שלכם כבר ניסו בעבר, המלצות ברשת (גוגל או פייסבוק) ואישורים כמו תעודת הסמכה ואישור ממשטרת ישראל שיוכיח על יושר המנעולן. את כל אלו יש גם לאביחי המנעולן.

שאלות ותשובות לפני שמזמינים פורץ מנעולים

 

ראשית למנעולן באור יהודה שבחרתם חייבת להיות תעודת יושר, כמו כן חייב להיות לו גם אישור משטרתי לעיסוק במנעולנות. האישור המשטרתי בעצם מבטיח שהאדם שאתם מכניסים לביתכם, הוא לא אדם בעל תיק פלילי פתוח. זכרו מדובר באדם שצריך להיות אחראי על הביטחון שלכם.


בדיקת המוניטין

בדקו את המוניטין של המנעולן, קראו עליו באינטרנט, האם הוא קיבל ביקורות חיוביות?בימינו אפשר למצוא המון מידע על כל בעל מקצוע. מובן שכדאי לשאול אותו כמה הוא שנים הוא נמצא בתחום, כך תוכלו לדעת מהו טיב השירות שתקבלו. חשוב גם לבדוק שהוא חבר בארגון המנעולנים הישראלי, מדובר באיגוד שמאגד את מיטב אנשי המקצועי בתחום. אל תתביישו לשאול אותו את כל השאלות הללו.

בדקו מראש כמה המנעולן לוקח עבור השירות, בימינו אפשר לבדוק באינטרנט ולראות מהו המחירון למנעולנים.
מובן שישנם גורמים רבים שמשפיעים על המחיר כמו האזור, סוג העבודה, שעת העבודה והאם נדרשים שימוש בכלים מיוחדים. אם לדוגמה אתם צריכים סיוע בפריצת כספת, זאת לא תהיה אותה עלות כמו פריצת דלת. כנ"ל לגבי שכפול מפתחות, ישנם סוגי מפתחות שיותר קשה לשכפל אותם, לכן העלות תהיה הרבה יותר גבוהה.

מחירון מנעולים מומלץ מבוסס בעלי מקצוע באתרים המובילים

ביקור מנעולן באור יהודה149-299₪
התקנת מנעול פשוט249-499₪
שחזור מפתח לאחר אובדן499-1999₪
פריצת סגר עליון299-599₪
התקנת עינית דיגיטלית249-599₪
החלפת מנגנון דלת פלדלת במיוחד לאור יהודה והסביבה449-849₪
התקנת דלת פלדלת באור יהודה599-949₪
התקנת מחזיר דלת399-649₪
פריצת דלת עץ299-399₪
התקנת סגר ביטחון149-399₪
החלפת גומי איטום בפלדלת299-499₪
מחיר שכפול מפתח לרכב249-599₪
מחיר פריצת רכב בעיר אור יהודה249-599₪
מחיר פריצת רכב גרמני349-699₪
מחיר תיקון/החלפת סוויץ249-899₪
מחיר ניתוק קודן249-699₪
פריצת דלת טרוקה249-599₪
פריצת מנעול עליון ( כספת)299-599₪
החלפת צילינדר בדלת כניסה299-999₪
פריצת מנעול תיבת דואר199-299₪
פריצת כספת ביתית249-699₪
מחיר פריצת מנעול לשער249-499₪
התקנת דלת ממד799-2499₪
פריצת דלת ממד399-599₪
קיצור דלת ממש599-799₪
החלפת ידית בדלת ממד249-599₪
החלפת גומי איטום בדלת ממד499-699₪
תיקון דלת ממדהעלות תתומחר לאחר שליחת תמונה
תיקון דלת פנים299-599₪
תיקון דלת רב בריח299-899₪
תיקון דלת כניסה לבניין299-599₪
החלפת צילינדר פשוט249-549₪
התקנת מנעול עליון349-799₪
התקנת מנעול ביומטרי חכם499-699₪
החלפת ידיות רב בריח299-499₪
תיקון ידית ללא החלפה באור יהודה249-399₪
החלפת ידית שריונית חוסם399-499₪
פריצת רכב יוקרה499-799₪
החלפת מנגנון חוסם999-1399₪

טל"ח המחירים אינם כוללים מע"מ ועלולים להשתנות בעקבות מרחק ותנאי העבודה.

המחירים משקפים מחיר יום ולא מחיר לילה ושבתות.

חברת אור מנעולים התחילה את הפעילות שלה לפני מעל לעשור. כאשר הלקוחות היו זקוקים לשירות מנעולן בפתח תקווה לאחר מכן התרחבנו כדי לתת שירות לכל אזור המרכז.