מנעולן ברמת השרון

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים מנעולן ברמת השרון? הגעתם למקום הנכון!
אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

מנעולן יצאת צדיק

מנעולן מומלץ ברמת השרון בדרך אליך.

פורץ מנעולים ברמת השרון מוסמך ומומלץ 24/7

מחפשים מנעולן ברמת השרון? מעולה, כי אנחנו בדיוק במרחק של כמה דקות ממך.

  • מספקים את כל שירותי המנועלות.
  • מגיעים על אופנועים כדי לתת לך 100% מהירות. 
  • לצוות שלנו מעל עשור של ניסיון.

יש היום הרבה נותני שירות בתחום המנעולנות, עם זאת רבים מהם לא מוסמכים לבצע עבודות שונות בתחום. בתור לקוחות אנחנו לא יודעים מה עומד מאחורי השירות של מנעולן ולצערנו, אנחנו שומעים על מקרים רבים בהם לקוחות שילמו מחירים מופקעים על שירות בסיסי שלא צריך לעלות יותר מחצי ממה שבעל המקצוע דרש. אם אתם מחפשים מנעולן מקצועי יש מספר דברים שמאפיינים נותן שירות כזה, כעת נדון בהכל.

מה הגדרת התפקיד של מנעולן ברמת השרון?

ההגדרה של מנעולן היא פשוטה – פורץ מנעולים. נכון, יש בעלי מקצוע שנקראים פורצי מנעולים לעומת בעלי מקצוע שנקראים מנעולנים וקיים הבדל ביניהם. מנעולן נותן שירות בתחומי הפריצה, אך גם נותן שירותים בתחום האבטחה. מה זה אומר? בעל מקצוע זה יוכל להעניק לכם מגוון רחב של שירותים בתחומי האבטחה, החל מהתקנת אמצעי אבטחה לבית, לרכב ועד לכספות פרטיות. הידע של מנעולן הוא רחב יותר מאשר הידע של פורץ מנעולים עקב הכשרה אחרת. על המנעולן לבצע את העבודה שלו באופן מהיר ויעיל, החשיבות של זמינות בעל המקצוע היא מעל הכל מכיוון שתחום המנעולנות עונה להגדרה של “שירותי חירום”.

כאשר אתם מחפשים בעל מקצוע בתחום המנעולנות יש מספר דברים שאנו ממליצים לבדוק לפני שאתם מזמינים את בעל המקצוע, גם אם מדובר על מקרה דחוף:

  1. מהי ההכשרה של בעל המקצוע? ההכשרה של בעל המקצוע יכולה להיות אחד משלושת הדברים הבאים: פורץ מנעולים, מנעולן וללא הכשרה בכלל. כן, יש “בעלי מקצוע” אשר מציעים שירותי מנעולנות ללא שום בסיס מאחורי זה, אלא על סמך ניסיון שרכשו. זה מעולה שיש לבעל מקצוע ניסיון, אבל ללא ידע טכני של מנגנון הנעילה באופן תיאורטי, התוצאה לא תהיה זהה למנעולן מנוסה שכן עבר הכשרה. השירות הניתן על ידי פורץ מנעולים ועל ידי מנעולן יכולים להיות זהים בתחומים שונים, היינו ממליצים לכם לבחור במנעולן עקב היקף הכשרה רחב יותר ועצם העובדה שאנו בתור לקוחות לא יודעים אילו תחומים מתאימים למנעולן ואילו תחומים מתאימים לפורץ מנעולים.
  2. האם ניסיון הוא הכרחי? התשובה היא בהחלט כן. מנעולן מקצועי הוא מנעולן שעבר הכשרה תחת בעל מקצוע לפחות במשך שנתיים לפני שהחל לעבוד באופן פרטי. הניסיון של שנתיים תחת בעל מקצוע קיים בתחומים רבים, החל ממנעולן ועד לחשמלאים. הניסיון הזה הוא מאוד קריטי, בעל המקצוע חווה דברים שונים ויודע איך לנהל את התקלה בצורה חכמה ללא שום פגיעה ממשית בחומר הגלם עצמו אותו יש לפרוץ.
  3. תעודת יושר- מה זה? תעודת יושר היא לא חובה, חשוב להדגיש את זה. תעודת יותר היא תעודה שבעלי מקצוע מנוסים מבקשים כדי לשמור על ביטחון הלקוח. תעודת היושר באה להביא לידי ביטוי שבעל המקצוע אכן מאושר על ידי משטרת ישראל, שאין לו עבירות פליליות ושהוא ביצע את המבחנים הנדרשים כראוי. האם זה חשוב? זה חשוב לטובת הלקוח, ולאו דווקא מסייע למנעולן באופן ממשי

האם כל אחד יכול לבצע שירותי מנעולנות?

כאשר אתם מחפשים מנעולן ברמת השרון מוסמך ומומלץ 24/7 אתם צריכים לקחת בחשבון דבר אחד, לא בטוח שבעל המקצוע אליו אתם מתכוונים לפנות כשיר לבצע את העבודה הנדרשת. הדרך הבטוחה ביותר לוודא זאת היא על ידי שאלה פשוטה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשאול את בעל המקצוע האם יש לו תעודת הכשרה של מנעולן. בדרך הזאת אתם מוודאים שהשירות הניתן ניתן על ידי בעל מקצוע מוסמך.

מנעולן ברמת השרון - זמינות מעל הכל

למה הזמינות כל כך חשוב? מנעולנים רבים מציעים שירותים שנקראים שירותי 24/7. שירותים אלה על פניו אמורים להיות לאורך כל שעות היום אך בפועל אנחנו לא מוצאים בעלי מקצוע רבים שאכן עונים להגדרה הזאת. מכיוון ששירותי מנעולנות הם שירותי חירום על בעל המקצוע להיות זמין לכם לאורך כל שעות היום והלילה. הזמינות באה לידי ביטוי לא רק במענה טלפוני, אלא זמן ההגעה של בעל המקצוע אליכם. הזמן הממוצע והרצוי עומד על 20-30 דקות מזמן הקריאה. בעלי מקצוע מנוסים מתניידים עם עם אופנוע צמוד, בדרך הזאת הם יכולים “לדלג” על הפקקים בשעות היום ולהיות זמינים אליכם. מכיוון שמדובר על כלי דו גלגלי שאינו יכול להכיל ציוד רב, בעל המקצוע בשיחה הראשונה יברר את כל הפרטים המדויקים כדי לוודא שאכן הוא מביא איתו את כל הציוד הנדרש.


יש ציוד שונה לכל קטגוריה, לרב בריח נרצה להגיע עם ציוד מסוים, לפריצת מנעול לרכב חשמלי נגיע עם ציוד אחר והרשימה עוד ארוכה… שימו לב, שירותי 24/7 הם שירותים יקרים יותר אך ורק כאשר הם מתוזמנים בשעות “המתות”, שעות שהן לא שעות עבודה. אם תזמינו בעל מקצוע אליכם בשעה 1 בלילה ביום שישי, התעריף יהיה גבוה יותר מאשר 1 בלילה ביום רביעי. אם תזמינו אליכם בעל מקצוע ב-1 בצהריים ביום חמישי המחיר יהיה שונה לחלוטין. סטיית התקן של המחיר נעה על פי אחוזים, בשיעור של כ-100%-150% מהמחיר המקורי. המחיר אינו כולל חלפים וכד’ ולכן, אם הקריאה אינה דחופה היינו ממליצים לכם להמתין עד לשעות הבוקר ולאחר מכן להזמין את בעל המקצוע אליכם – ככה תחסכו לעצמכם לא מעט כסף. בנוסף, ערכו השוואת מחירים בכל פעם ושאלו את בעל המקצוע כמה עולה התיקון עוד לפני העבודה, ככה תחסכו לעצמכם עוגמת נפש בקביעת המחיר.

התחייבות לשירות ברמה הגבוהה בישראל

  • שירות מהיר – אני מגיע במהירות ללקוח – עד 20 דקות בלבד!.

  • לשירות אמין – טכנאי מורשה, מטעם משטרת ישראל.

  • לזמינות גבוהה – שירות זמין 24 שעות ביממה .

  • לאחריות מלאה – כל לקוח נהנה משנת אחריות על העבודה, ואחריות על כל מוצרי החברה.

  • למחירים נוחים – מחירי השירותים והמוצרים שלנו באור מנעולים הם תחרותיים ושווים לכל כיס!!!

  • יחס – יחס אישי ואדיב, והקשבה לצרכיו האינדיווידואליים של כל לקוח, אלו הם הערכים שמנחים ומובילים את אביחי במפגש עם כל לקוח.

  • סטנדרטים גבוהים – כל המוצרים עומדים בסטנדרטים גבוהים של בטיחות, אמינות ועמידות לאורך זמן.
מנעולן יצאת צדיק

מתי אנחנו צריכים מנעולן?

  • נתקעת מחוץ לבית?
  • שכחת את המפתחות ברכב?
  • זקוק להחלפת מנעולים בבית?
  • צריך שירות מהיר ויעיל ממנעולנים מקצועיים


תן לנו לעשות עבורך את העבודה! בזמן המהיר ביותר ובמינימום מאמץ מבחינתך.

מה צריך לעשות במקרים האלה?

היום כל מה שצריך בשביל להשיג מנעולן מקצועי הוא לחייג אלינו ואנחנו כבר בדרך אליכם, משרתים אתכם 24 שעות ביממה!

אביחי המנעולן מספק מגוון רב של שירותים

  • מכירה והתקנה של מנעולים מסוגים שונים
  • התקנת או החלפת צילינדרים
  • תיקון מנעולים וצילינדרים
  • פריצת מנעולים
  • פריצת רכבים
  • התקנת מנעול כספת
  • תיקון דלתות
  • פריצת דלת טרוקה

יש עוד רשימה של שירותים שניתן לקבל בטלפון

הגעת לרכב וגילית שאין לך מפתח? שכחת את מפתחות הבית ולא מצליח להיכנס?

 הגעת למקום הנכון!

אביחי המנעולן מספק שירות ברמת השרון ומאמין שאין מנעול שאי אפשר לפרוץ, ואין דלת שבעזרת טכניקה מתקדמת לא ניתנת לפתיחה.

אספקת שירותי מנעולן מוסמך ומקצועי למגוון רחב של לקוחות:
פרטיים, מוסדיים, ממשלתיים, ביטחוניים, ציבוריים ועסקיים.

מנעולן מקומי - שירותים ומוצרים:

שירותיו של “אביחי המנעולן” כוללים סל רחב של פתרונות, ביניהם ניתן למנות:

  • שירות של פריצה לרכבים.
  • שירות של פריצת דלתות לעסקים, חברות ומוסדות.
  • שירותי פריצת דלתות לבתים פרטיים ודירות..
  • התקנת כספות.
  • תיקון מנעולי דלתות של מבנים.
  • תיקון מנעולים של דלתות רכבים.
  • מכירת מנעולים ומנעולי אקסטרה לדלתות של מבנים.
  • התקנה של מנעולים לרכבים.
  • התקנה של מנעולים לדלתות מבנים.
  • התקנת צילינדרים בדלתות.
  • שחרור במקרה של מפתחות תקועים.
  • חיזוק דלתות ושיפור עמידותן בפני פורצים.

איך ניתן לשמור על הצילינדר שלכם לאורך זמן?

אחרי שהתקינו לכם צילינדר איכותי, חדש ומקצועי, חשוב שתדעו לשמור עליו לאורך זמן ותמנעו מתיקונים ונזקים. הנה כמה צעדים פשוטים שאיתן תוכלו לשמור על הצילינדר שלכם עמיד ואיכותי.

הפרמטר החשוב ביותר בשמירה על הצילינדר שלכם הוא כמובן ניקיון. 

חשבו על זה כך, הצילינדר הוא מעין הבית של המפתח שלכם. לכל מפתח בית מדויק משלו. 

כמו שלכל מפתח ישנם פינים אשר בולטים באופן שונה מכל מפתח אחר, 

כך גם בנויים הצילינדרים. כל צילינדר מותאם בדיוק לפי הבליטות של התפח שלו וכך המפתח נכנס באופן מדויק לצילינדר.

ניקיון הצילינדר לא אומר לנגב את הצילינדר עם מטלית לחה אלא לדאוג שכל מפתח שנכנס אל הצילינדר שלכם נקי מחול ופירורים. אפילו פירורים מעטים יכולים לגרום נזק רב לצילינדר שלכם. 

אם תחזרו מהים ותכניסו את המפתח שלכם שהוא מלא בחול אל הצילינדר, 

פירורי החול יישארו בצילינדר וימנעו מהמפתח להיכנס באופן חלק אל הבית שלו- הצילינדר.

לכן, יש לשטוף במים זורמים את המפתח שלכם כאשר אתם חוזרים מביקור בים לדוגמה ובאופן כללי לשים לב שהמפתח נקי.

עוד דרך לשמור על צילינדר לאורך זמן הוא שימון הצירים לשמירה על תנועה חלקה של המערכות.

אם אתם גרים ברמת השרון, אתם בטח יודעים שישנה מכת פריצות של ממש, מדובר בתופעה שלא פוסחת על אף בית פרטי ופוגעת גם בבתי עסק. הפתרון הטוב ביותר הוא להשקיע באמצעי אבטחה איכותיים. החל ממצלמות אבטחה ועד למנעולים ברמה הגבוהה ביותר. בדיוק בשביל אתם צריכים מנעולן איכותי שיסייע לכם. בימינו זה נהיה הרבה יותר קל למצוא מנעולן רמת השרון, אבל איך בוחרים את המנעולן שיסייע לכם במחיר הגון?

ראשית בדקו מהם ההמלצות שהוא מקבל, אם יש לכם עסק, כדאי לשאול את בתי העסק האחרים שנמצאים בסביבה שלכם. לאחר מכן בדקו את אתר האינטרנט שלו, בדרך זו תוכלו לדעת בדיוק באילו תחומים הוא מתמחה. כמובן שחשוב לבדוק שיש לו תעודת יושר ואישור משטרתי (לכל מנעולן צריך להיות אישור משטרתי שמאפשר לו לעבוד). רצוי גם להשוות מחירים באמצעות האינטרנט. כמובן שצריך לחשוב על התועלות ולא רק המחיר, אם מדובר בבית העסק שלכם לא כדאי לכם לחסוך בשום פרט. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא מהי הזמינות, תוך כמה הוא זמן הוא יכול להגיע אליכם?לאחר מכן כדאי לבדוק מהי האחריות שהוא מציע לכם. במקרים רבים כאשר מדובר על החלפת דלתות ישנה אחריות של שנה ויותר, לעומת זאת כאשר מדובר על אזעקות לעסק, אתם צריכים שתבטיח לכם זמינות מיידית במקרה של תקלה.


כאשר מדובר על בטיחות העסק שלכם, אין מקום לפשרות. אתם צריכים את עזרתו של איש המקצוע הטוב ביותר.
שאומרים מנעולן ברמת השרון, כנראה מתכוונים לאביחי המנעולן. הוא יסייע לכם באבטחת העסק. בעזרתו תוכלו לקבל מידע על אמצעי האבטחה החדישים ביותר. החל מדלתות רב בריח ועד למערכות אזעקה מתקדמות. חשוב לדעת, לא כל מנעולן יכול לסייע לכם בנוגע למערכות אזעקה, מדובר במערכות מורכבות הדורשות ידע וניסיון.
לכן בפעם הבאה שאתם מחפשים מנעולן ברמת השרון, זכרו יש לכם את אביחי המנעולן, הוא ישמח לספק לכם שירות אדיב במחיר מעולה.