מנעולן בהוד השרון

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים מנעולן בהוד השרון? הגעתם למקום הנכון!
אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

מנעולן יצאת צדיק

מנעולן מומלץ בהוד השרון בדרך אליך.

פורץ מנעולים בהוד השרון 24/7 מוסמך משטרת ישראל

 

החיפוש אחר מנעולן טוב הוא מוכר לנו, קיים היצע רחב כל כך של בעלי מקצוע מתחום זה והדבר מבלבל את הלקוח. איך בוחרים את המנעולן המקצועי ביותר?

נתחיל בטיפ קטן, רוב בעלי המקצוע האיכותיים יהיו בטווח מחירים זהה. 

כאשר אתם רואים מחיר נמוך להפליא, כאן צריכה להידלק לכם נורת אזהרה. 

בתחום זה המחיר אינו קבוע בהכרח, מכיוון שבעל המקצוע שמגיע אליכם יוכל להעניק לכם הצעת מחיר על פי הדברים שביצע רק בסיום העבודה, עם זאת הוא חייב לציין שהוא מחליף דבר כלשהו. 

אם העבודה אליה הוא נקרא קבועה מראש עליו להגדיר מראש את המחיר וכמו כן, עליכם מוטלת האחריות לבירור המחיר. 

מה עושה מנעולן בהוד השרון?

התפקיד של מנעולן הוא לבצע את העבודה בזמן המהיר ביותר ותוך כדי שמירה על כל הכללים הנדרשים. רבים רוב בעבודות המנעולן עבודות די פשוטות, אך כל תזוזה קטנה שלא במקום יכולה לפגוע ישירות בלקוח. 

יש מקרים רבים בהם אנחנו שומעים על כך שמנעולן בא לבצע דבר מסוים, אך בסופו של דבר הוא ביצע דבר אחר לחלוטין עקב רשלנות מצידו. 

יש מקרים בהם אנחנו חייבים להחליף את המנעול ואת הצילינדר, אך במקרים רבים התקלה יכולה להיות בכלל לא באזור זה, אלא לדוגמא בידית הדלת או במפתח עצמו. 

התפקיד של מנעולן מקצועי הוא לזהות את הבעיה ולבחון את כל הפתרונות המהירים והיעילים ביותר.

 

השירותים של מנעולן:

  1. החלפת צילינדר – בכוונה לא כתבנו תיקון צילינדר, מכיוון שברוב המקרים יהיה עדיף להחליף את הצילינדר לאחר שחוזרת התקלה בו. צילינדר הוא מנגנון מורכב ולכן, כאשר צצה תקלה כלשהי אנחנו נעדיף להחליף אותו מאשר לתקן אותו. ברוב המקרים עלויות תיקון והחלפה הן זהות ולכן, זה לא פוגע בלקוח. החלפת צילינדר חייבת להיות מותאמת לסוג הדלת, יש הבדל בין דלתות מולטילוק ובין דלתות פלדלת לדוגמא. נציין בנוסף, כאשר מנגנון הנעילה שלכם הוא עבור דלת הכניסה חשוב לשמור על מנגנון איכותי ולכן, אם בעל המקצוע מציע לכם מנגנון בטיחותי יותר זה דבר שרצוי לשקול אותו – כאשר מדובר על דלתות פנים לא באמת יש צורך בכך.
  2. החלפת ידית – אתם מרגיש שהידית שלכם קשה יותר ויותר? ייתכן שאתם צריכים להחליף את הידית. כאשר אתם מחליפים את ידית הדלת תוכלו גם לבצע התקנה חדשה של מנעול עם מפתח פנים מובנה. החלפת ידית היא לא מסובכת ויכולה להקל עליכם ביום יום. החלפת ידית מבוצעת כאשר הידית אינה תקינה, חורקת, קשה ועוד. חשוב גם לדעת האם מדובר על בלאי טבעי או על פעולות חוזרות של הדיירים שפוגעות בידית הדלת.
  3. שכפול ושחזור מפתח – שכפול ושחזור מפתח הוא שירות נפוץ בקרב מנעולנים. שכפול מפתח הוא כאשר יש לנו את המפתח השלם ואנחנו רוצים לשכפל אותו מספר פעמים. שחזור מפתח אינו דומה לשכפול מפתח, אך בהחלט יכול לעזור לכם לחסוך הוצאות כבדות. שחזור מפתח הוא מצב בו המפתח נתקע בתוך הדלת, נאבד לחלוטין ללא שכפולים ואף נשבר בתוך הדלת. המנעולן מחלץ את שאריות המפתח וכמו כן, משחזר את מבנה המפתח באמצעות מבנה הצילינדר. כאן נדרשת מיומנות גבוהה, ללא שחזור מקצועי אתם עשויים לפגוע במנגנון הנעילה.
  4. התקנת מנעול ביומטרי – חושבים על מנעול ביומטרי? התקנת מנעול ביומטרי חייבת להיות מבוצעת על ידי בעל מקצוע מנוסה. התקנת מנעול ביומטרי חייב להיות גם מנעול מקצועי ואמין, ללא תקלות חוזרות. ברוב המקרים כאשר אנחנו פוגשים לקוחות שהזמינו מנעולים מחו”ל והתקינו אותם ללא כל ידע אנחנו פוגשים תקלות חוזרות. בכל מקרה של מנעול ביומטרי יש גם לוודא שיש לדיירי הבית “תוכנית ב”, מנעול ידני שניתן יהיה להשתמש בו במקרה בו המנעול הביומטרי לא מבצע את העבודה כראוי עקב תקלת חשמל.
  5. מנעולן רכב – מנעולן בהוד השרון מעניק גם שירותי רכב. מנעולן רכב נוגע לכל מקרים של חילוץ לקוח תקוע בתוך או מחוץ לרכב. מנעולן רכב חייב להכיר את סוגי הרכבים השונים ולהיות מוכשר לפריצת מנעולים בתחום זה. כחלק משירותי רכב אנחנו מקבלים שירותי חילוץ, שירותי שכפול מפתח, התקנת קודן, פריצת דלתות רכב ועוד.

מנעולן בהוד השרון - פורץ מנעולים 24/7

מה זה מנעולן מוסמך משטרת ישראל? 

בכותרת יש שני דברים שאנחנו רוצים לשים דגש עליהם בכל בחירת מנעולן. 

הדבר הראשון הוא פורץ מנעולים 24/7. האם השירות באמת ניתן לאורך כל שעות היממה? כאן זה תלוי כבר בבעל המקצוע עצמו ולמה הוא מכוון את עצמו. בעלי מקצוע אמינים יגיעו אליכם גם ב-4 בבוקר. 

לכן, כאשר אתם פונים לבעל מקצוע אתם צריכים לוודא תוך כמה זמן הוא מגיע אליכם מהזמן בו התקשרתם – הזמן הממוצע למנעולנים עומד על כחצי שעה! 

שימו לב, המחירים עבור שירותי לילה, שבתות וחגים גבוהים יותר מהשירות הסטנדרטי וגם את זה יש לבחון, מכיוון שחלק מבעלי המקצוע מבקשים 100% יותר מהמחיר הרגיל ואחרים יכולים גם להגיע ל-200%. 

ההמלצה שלנו, אם הפעולה יכולה להמתין עד לבוקר ולשעות הפעילויות של המנעולן עדיף לחכות.

דבר שני, בחירת מנעולן מוסמך משטרת ישראל היא תעודה אשר היא יותר לטובת הלקוח מאשר בעל המקצוע. 

כאשר מנעולן מחזיק בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר על בעל מקצוע אמין אשר נבחן על ידי משטרת ישראל ובכך, אתם נמנעים ממנעולים שאינם עונים לדרישות מקצועיות התחום.

היתרונות שלנו

  • עד 20 דקות אצלך! – אנחנו יודעים כמה זה מלחיץ להיתקע עם מנעול שלא עובד – מתחייבים להגיע בשיא המהירות
  • מנעולן באישור משטרת ישראל
  • יחס אישי אדיב אמין ומקצועי ללא פשרות!
  • ניסיון עם כל מנגנוני הנעילה – הניסיון הנו מרכיב מרכזי בתחום המנעולנות חשוב להכיר את כל סוגי המנעולים והצילינדרים
  • ציוד חדיש ומשוכלל – אנחנו לא חוסכים שום מאמץ על מנת שיהיה ברשותנו את הציוד הטוב והמשוכלל שיהפוך את העבודה שלנו לטובה ומקצועית יותר
  • תיקון התקנה והחלפה לכל סוגי הצילינדרים
  • ניסיון רב בתחום
  • מחירים שווים לכל כיס
  • מנעולן מוסמך ומקצועי בפריצה והחלפה
  • שירות מהיר בכל ערי השרון: הוד השרון, רמת השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא ועוד..

שירותי המנעולנות בהוד השרון אותם תקבלו דרכנו

  • פריצת דלתות מכל הסוגים
  • תיקון והחלפת כל סוגי הצילינדרים ומנגנוני נעילה
  • התקנת מנעול כספת עליון לדלת פלדלת
  • פריצת רכבים ללא נזק
  • פריצת כספות והחלפת מנעולים לכספות.
  • אחריות על כל עבודה ושירות ללא פשרות

כיצד לבחור מנעולן באזור הוד השרון?

הדרך הטובה ביותר לבחור מנעולן היא לחפש עליו מידע באינטרנט ובפייסבוק, בימינו מרבית המנעולנים גאים לפרסם את עצמם בדף העסקי ובאתר שלהם. 

מובן שרצוי לבדוק ולחפש עליו גם באתרים חיצוניים שמדרגים את איכות המנעולן, בדרך זו תוכלו לדעת מהן הביקורות שאנשים רשמו עליו. האם הוא יספק לכם חווית שירות? האם הוא יגיע בזמן? והחשוב מכל, איזה מחיר הוא יגבה ממכם? 

במאמר זה נסביר כיצד למצוא מנעולן בהוד השרון.

אילו סוגי שירותים המנעולן מספק?

רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן בהוד השרון, אתם צריכים לבדוק באילו תקלות הוא מטפל, לא כל מנעולן בהוד השרון יכול לטפל בכל תקלה. 

ישנם מגוון רב של תקלות: פריצה לרכבים, שחזור מפתחות, החלפת דלתות וצילינדר בבית, החלפת דלתות לעסק ונטרול האזעקה. שירותים נוספים כוללים התקנת אזעקה, שדרוג מנעולים, פריצת כספות והוספת אמצעי אבטחה נוספים לבית ולעסק. 

כל תקלה דורשת מיומנות מיוחדת וכלים מיוחדים. בדיוק כמו תיקון דלתות

כיצד נקבע המחיר?

ראשית עליכם להסתכל על השעה שבה אתם מזמינים מנעולן בהוד השרון, ככל שמדובר על שעה מאוחרת יותר, כך התעריף יהיה יקר יותר. כמובן שיש להביא בחשבון את איכות העבודה, כאשר מדובר על אזעקה בבית או בעסק, אין שום מקום לפשרות. 

רצוי לבחור במנעולן ותיק שיודע כיצד להתמודד עם תקלות מורכבות.

מנעולן בהוד השרון

 

אם אתם מתגוררים בבית פרטי בהוד השרון, בטח כבר יצא לכם לחפש מנעולן בהוד השרון.
הסיבה לכך היא פשוטה: בשנים האחרונות קצב הפריצות האזור הלך וגבר, אין כמעט לילה שבו אין פריצה בהוד השרון או ביישובים הקרובים. זאת הסיבה שאתם צריכים לדאוג לאבטחה ראויה לבית. הדרך הטובה ביותר לדאוג לבטיחות שלכם בבית, היא באמצעות התקנת מנעול איכותי. הצילינדרים הישנים שהתקנתם לפני כמה עשורים כבר לא עושים את העבודה. בימינו כמעט כל מנעולן בהוד השרון יוכל לספק צילינדרים איכותיים שיספקו לכם הגנה מלאה לבית. דבר נוסף שאפשר לעשות כדי להגביר את האבטחה באזור הבית, הוא התקנת מצלמות אבטחה. ניתן להתקין מצלמות אבטחה מתקדמות, בכל פעם שמישהו יתקרב אליכם לחצר בשעות הלילה, המצלמה תצלם ותשלח אליכם התראה. המצלמות הן גם כלי יעיל לבתי עסק שרוצים למנוע גניבות.

מנעולן מטפל במגוון גדול של נושאים הקשורים למנעולים ואבטחה: החל בשכפול מפתחות ועד לפתיחת דלתות תקועות. כמובן שמנעולן מקצועי חייב להיות בעל רישיון, מדובר ברישיון מטעם המשטרה, למעשה הרישיון בעצם אומר שאין לו תיק פלילי פתוח. אחרי הכול אם קראתם למנעולן, אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר בבן אדם שאפשר לבטוח בו. חשוב לדעת, מנעולנים עובדים 24/7, גם אם תיתקעו מחוץ לבית באמצע הלילה, יש מי שיוכל לסייע לכם.

רבים שואלים את עצמם כמה צריך לשלם למנעולן? השאלה תלויה בגורמים רבים: ראשית, עליכם לדעת שאם תקראו למנעולן באמצע הלילה, תצטרכו לשלם תעריף לילה שהוא יקר יותר. במקרה של החלפת צילינדר, צריך להביא בחשבון את מחיר החלקים והעבודה, כאשר מדובר על שכפול מפתחות ישנה חשיבות רבה לסוג המפתח ואיכות השכפול. כל אלו הם גורמים שמשפיעים על המחיר הסופי

בדכ זה נע בין 150 ש”ח ל 400 ש”ח

אם אתם צריכים מנעולן בהוד השרון, אל תהססו ! אביחי המנעולן הוא הבחירה הטובה ביותר. מדובר במנעולן מקצועי בדרגה הגבוהה ביותר. תזכו לקבל ממנו שירות מקצועי ואדיב החל מהרגע הראשון.

אביחי מאור מנעולים מעניק ללקוחותיו שירות ומקצועיות יוצאת דופן ועובד בשקיפות מלאה מול לקוחותיו.

עוד בשיחת הטלפון איתו, תקבלו הצעת מחיר נוחה ושווה לכל כיס.

כאשר אביחי יבצע את עבודתו, הוא יסביר לכם צעד צעד על פועלו כדי שתבינו בדיוק מה הייתה הבעיה.

אל תהססו ובחרו במקצועיות ואנושיות בלי מתפשרת.

 

מה עוד מציע אביחי המנעולן?

מעבר לפריצת מנעולי רכבים ומנעולי דלתות, אביחי המנעולן מציע שרותי פתיחת דלת טרוקה ללא פריצה- דלת טרוקה היא פתרון נהדר לאלו הרוצים לשמור על ביטחונם של ילדיהם שנשארים בבת ללא השגחת מבוגר.

הדלת הטרוקה ננעלת בעצם טריקתה ללא צורך במפתח.

לעיתים, גם בדלתות הננעלות על ידי טריקה ישנן בעיות והן יכולות להיתקע.

לכן, מציע אביחי פתיחת דלת טרוקה ללא פריצה.

 

 

אביחי המנעולן מתמחה גם כן בהחלפת צילינדרים– צילינדרים הם אלו שיקבעו את רמת הקושי של פריצת המנעול שלכם.

מאחר ואביחי איש מקצוע משכמו ומעלה ובעל ניסיון רב, תוכלו להתייעץ איתו על סוג הצילינדר המתאים בדיוק עבור הצרכים שלכם.

בנוסף, מציע אביחי שירותי פריצת כספות, התקנת עיניות, התקנת מנעול כספת עליון- מנעול אשר מעלה את רמת הפרצה של המנעול שלכם לרמה גבוהה מאוד עד כדי כך שפורצים רבים מוותרים מראש על פריצת המנעול שלכם.

 

מיתרונותיו הבולטים של אביחי הם זמן ההגעה המהיר שלו מרגע סיום השיחה, העבודה שלו מתבצעת באישור משטרת ישראל תוך שימוש בכלים הכי חדישים טובים ומתקדמים שיש כיום בשוק. 

לאביחי יש ניסיון של מעל ל-10 שנים בתחום והוא נותן יחס אישי וחם לכל לקוח שלו. 

בנוסף לכל, המחירים אותם דורש נוחים לכל כיס.

איך הייתם ממליצים לבחור את המנעולן בעת הצורך?

  • ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם, מעבר לניסיון והותק של המנעולן, היא לבדוק האם יש לו ביקורות טובות ברחבי הרשת.

איך ייקבע מחיר העבודה של אביחי המנעולן?

  • יש מספר פרמטרים שישנו את המחיר אותו תשלמו לאביחי המנעולן, החל מהשעה בה תזמינו את שירותיו, המיקום שלכם ועד סוג הבעיה בה נתקלתם.