מנעולן ברמת גן

20 דקות ואנחנו אצלך. מורשה משטרת ישראל!

מחפשים מנעולן ברמת גן? הגעתם למקום הנכון!
אנחנו באור מנעולים זמינים לשירותך 24/7 – במקצועיות ובאדיבות נפתח לך את הדלת.

★★★★★

דירוג 4.9 (358 הצבעות)

מנעולן יצאת צדיק

מנעולן מומלץ ברמת גן בדרך אליך.

פורץ מנעולים ברמת גן מומלץ מוסמך ומהיר

מנעולן ברמת גן ? אפשר להפסיק לחפש. הגעתם לאביחי מנעולן מקצוען ואמין עם כמות חוות הדעת הגדולה בישראל.

 

החיפוש אחר מנעולן מקצועי הוא מובן לחלוטין, בין אם מדובר על בתי עסקים ובין אם מדובר על בתים פרטיים. בכל הנוגע לעסקים, במקרה בו ננעלה הדלת (דלת טרוקה) או כל סיבה אחרת שבגללה אתם לא יכולים להיכנס לעסק, במקרה כזה כל דקה שעוברת העסק מפסיד כסף. בנוגע למגזר הפרטי, חוסר הנעימות ו”ההפתעה” סביב בעיות במנעול הן שכיחות. בכל מקרה בו אתם לא יכולים להיכנס לבית, לרכב, מעוניינים לתקן את הדלת (אפילו כאשר מדובר רק על תיבת הדואר), כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למנעולן מוסמך.

מנעולן ברמת גן מומלץ מוסמך ומהיר - מה זה?

האם יש דבר כזה באמת מנעולן מוסמך? אם כן, מה מגדיר מנעולן מוסמך? שימו לב, למעשה כל אחד יכול להכתיר את עצמו בתור מנעולן, גם אם אין לו שום ידע מקדים בנושא! מנעולן מוסמך הוא מנעולן שעבר הכשרה – קורס מנעולנות. כדי לוודא שאכן מדובר על מנעולן מוסמך יש לוודא מספר דברים: ניסיון, תעודת יושר ומוניטין – נדון בזה כבר. רבים נוטים להתבלבל בין התפקיד של מנעולן ובין התפקיד של פורץ דלתות שכן מדובר בשתי מקצועות דומים, אך עדיין שונים.

מנעולן הוא בעל הכשרה רחבה יותר, הקורס אותו עובר פורץ מנעולים הוא קורס בין כמה שבועות אשר נוגע למספר ספציפי של מקרים. מנעולן מצד שני, לומד לעבוד עם ציוד מתקדם יותר, לדעת להתנהל בצורה נכונה מול סוגים שונים של מנעולים כמו מנעול ביומטרי וסביר להניח שמנעולן יבצע עבודה “שקטה” יותר. יש הבדל בין פריצה שקטה ולבין פריצה אשר משאירה סימנים אחריה. כל לקוח רוצה שבסופו של דבר מנגנון המנעול יעבוד בצורה תקינה ללא שום תופעות לוואי.

איך בוחרים מנעולן מקצועי בעיר היום?

  1. תעודת יושר – מהי תעודת יושר? תעודת יושר היא תעודת הניתנת מטעם משטרת ישראל. חשוב להדגיש, התעודה איננה תעודת חובה אך מי שמחזיק בה יהיה בעל מקצוע מוסמך אשר עבר את ההכשרה המתאימה. תעודת יותר באה לטובת הלקוח ואינה לטובת בעל העסק – היא באה להדגיש שמדובר על בעל מקצוע ללא עבר פלילי אשר מוכר על ידי משטרת ישראל.
  2. ניסיון – ניסיון הוא דבר חשוב, גם כאשר מדובר על בעל מקצוע מוסמך. הניסיון הוא זה שיגדיר את איכות העבודה. בעל מקצוע עתיר ניסיון הוא בעל מקצוע שיודע להתנהל בצורה נכונה מול כל תקלה. כמו כן, בעל המקצוע יידע לזהות אילו כלים הוא צריך להביא איתו, חלפים ובכך יחסוך לכם הוצאות נוספות.
  3. מוניטין – לפני שאתם בוחרים בעל מקצוע, אתם חייבים לקרוא חוות דעת, להכיר מה אנשים אחרים חושבים על השירות שניתן להם מטעם אותו בעל מקצוע – ככה ניתן לזהות אם מדובר על בעל מקצוע אמין, מקצועי ואדיב.

בנוסף לכל הפרמטרים שציינו לבחירת בעל מקצוע, יש עוד דברים חשוב שיש לקחת בחשבון והוא מהי רמת הזמינות של בעל המקצוע. בעל מקצוע איכותי יכול להיות עסוק בקריאות אחרות, אבל עדיין יידע להפנות אתכם לבעל מקצוע שיוכל לסייע לכם או לקיים סדר עדיפויות חכם. הזמינות היא עניין קריטי לשמירה על המוניטין של בעל המקצוע.

מנעולן ברמת גן מומלץ מוסמך ומהיר 24/7

שירותי 24/7 הם שירותים נפוצים בתחום המנעולנות, לפחות אמורים להיות. כל בעל מקצוע איכותי יציע את שירותי לאורך כל שעות היממה כאשר בשעות הלילה, שבתות וחגים העבודה מוגדרת בתור עבודת חירום. המלצה שלנו, אם התקלה שלכם היא לא קריטית ואתם יכולים להמתין לבוקר, עדיף לכם יהיה להמתין. הקריאות בשעות אלו נעשות כאשר אין ברירה – כאשר הלקוח חייב לקבל שירות באופן מיידי. שירותי 24/7 הם שירותים יקרים יותר בשיעור של כ-150% עד 200% אצל כל בעלי המקצוע.

שימו לב, בין אם מדובר על שירות חירום ובין אם מדובר על שירות רגיל, הזמינות של בעל המקצוע צריכה להיות של עד כחצי שעה להגעתו. אלו הם הזמנים המומלצים לבעלי מקצוע מנוסים בעבור שירותי חירום. תוכלו כמובן להזמין מהיום למחר וגם לעוד שבוע, אבל כאשר מדובר על שירות דחוף בעל המקצוע מחויב להיות זמין אליכם (יש לוודא שהוא מציע שירותים מהירים).

מנעולן ברמת גן מומלץ מוסמך ומהיר - ככה תחסכו כסף

יש מספר נהלים שחשוב לקיים כדי שתוכלו להימנע מלהזמין בעל מקצוע אליכם הביתה. רוב הטעויות קורות בגלל תחזוקה לקויה ומספר דברים שאתם בכלל לא שמים לב אליהם, אנחנו כאן כדי לרכז את כל הדברים שאתם צריכים להפקיד עליהם:

  • מפתח – המפתח שלכם נקי או מלוכלך? הרבה פעמים אנשים חוזרים מהים, המפתח מלא בחול ואבק ומכניסים אותו לצילינדר – זאת בדיוק הנקודה בה אתם שוחקים את המפתח פעם אחר פעם. מבעד לכך, אם המפתח שלכם לח או רטוב והכנסתם אותו לצילינדר, אתם מזמנים לכם קורוזיה בתוך הצילינדר.
  • צילינדר שחוק – אם הצילינדר שלכם בכל פעם מתקשה להסתובב עוד ועוד, זה הזמן בו אתם צריכים להזמין בעל מקצוע. ניתן גם לשמן את הצילינדר באופן עצמאי, אך אלו הם הסימנים המקדימים לכך שהצילינדר שלכם בעל בלאי משמעותי.
  • הפעלת כוח – במקרה בו המפתח נתקע לכם בתוך הצילינדר זה הזמן המדויק להזמין בעל מקצוע. פעמים רבות אנו פוגשים לקוחות שניסו בכוח לסובב את המפתח או לשלוף אותו, מה שקרה בפועל הוא שהמפתח נשבר בתוך הצילינדר ובכך העבודה הפכה למורכבת ויקרה יותר. כאשר אתם מגיעים למצב כזה חשוב להזמין בעל מקצוע, ככה גם תוזילו עלויות וגם הפתרון יהיה יותר זמין לכם.
מנעולן ברמת גן - מחירים נוחים שירות מהיר ואיכותי!

היתרונות שלי כמנעולן עבורך:

  • שירות מהיר עד 20 דקות מסיום השיחה – ברמת גן וכל אזור המרכז.
  • איש מקצוע אמין, עם כל ההסכמות הדרושות ותעודה ממשטרת ישראל.
  • אחריות על כל עבודה שאעשה.
  • שירות אדיב, עם חיוך, והסברים על כל הפעולות שיצטרכו להעשות בשביל העבודה.
  • שירתתי בעבר וגם היום את משטרת ישראל עצמה!
  • בעל כל הציוד המתקדם ביותר בתחום המנעולנות.
  • מחירים נוחים והוגנים ביותר.
  • הערכת מחיר לעבודה כבר בשיחת הטלפון.
  • מנעולן בעל המלצות רבות מלקוחותי השונים.

הגעה עד 20 דקות מסיום השיחה

בכל תחום המנעולנות, שירות מהיר זה דבר ראשון.
לא חסרים המקרים בהם ילדים ומבוגרים נתקעים ברכב או בדירה נעולה, וצריך להוציא אותם כמה שיותר מהר.

במקרים כאלה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לבזבז זמן יקר, וצריך להזמין מנעולן שיגיע במהירות ויפתור את הבעיה כמה שיותר מהר.

אני מתחייב להגעה עד 20 דקות מסיום השיחה לרמת גן וכל אזור המרכז!

שירות 24/7 גם בשבתות ובחגים!

הצורך בשירותי מנעולן לא מפסיקים גם בשבתות וחגים. 

בימים אלה יהיו אנשים שיצטרכו שיפרצו בעבורם מנעול, או במקרים היותר גרועים לחלץ אדם מדלת נעולה במצב של סיכון חייו.

ומאותה סיבה, חשוב מאוד שאיש המקצוע יעבוד 24/7, כדי לתת מענה לכל אחד בכל סיטואציה, בכל שעה וכל יום.

כדי לא להשאיר אף אדם לבד, וכדי לתת מענה בכל זמן לכל סיטואציה, אני נותן שירות גם בשבתות וחגים!

החשיבות של מנעולן אמין

חשוב ביותר שהמנעולן אותו אתם רוצים להזמין, לא משנה מי זה, יהיה בעל אישור עבודה ממשטרת ישראל.

ללא אישור זה לא תוכלו לאמת שהמנעולן באמת אמין, שיש לו עבר נקי ללא מקרים פליליים, ושהוא לא ינסה לפגוע בכם בדרך כזו או אחרת.

בדקו באתר המנעולן אם קיים אצלו האישור הזה, ותשאלו אותו בנוסף בשיחת הטלפון אם יש לו אישור ממשטרת ישראל, ובקשו שיציג לכם אותה במידה ותזמינו אותו.

אף איש מקצוע לא יהסס אפילו להציג לכם את התעודה שלו בגאווה ולהראות לכם שהוא באמת עבר את ההסכמות הדרושות ממנו למקצוע.

אני, אביחי המנעולן בעל כל ההסמכות הדרושות, כולל תעודת אישור עבודה ממשטרת ישראל, ובעל עבר והווה עם שירות משטרת ישראל עצמה!

כל שאלה שתרצו לשאול על מנת לוודא שאני באמת האדם אותו תרצו להזמין, תשאלו!

אשמח לענות לכם על כל שאלה שתרצו.

מעבר לפריצת מנעולי רכב ומנעולי דלת, לאביחי התמחויות רבות ומגוונות כגון פתיחת דלת טרוקה ללא פריצה- דלת טרוקה היא דלת הננעלת בטריקה ללא צורך במפתח.

פתרון נהדר המבטיח דלת נעולה במקרים בהם נשארים ילדים ללא השגחת מבוגר שעות רבות בבית, התקנת עיניות.

שדרוגים של מנעולים וצילינדרים ועוד..

מנעולן ברמת גן

ערים נוספות שאני מספק להם שירות שתוכלו להמליץ לחברים